کلیه کوچک در نارسایی کلیه چگونه به آن را متوقف
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کوچک کلیه که ما در حال صحبت کردن در اینجا به تغییر فیزیولوژیکی طبیعی از پیری و یا عامل ذاتی، بلکه یک روند پاتولوژیک ناشی از بیماری کلیوی مراجعه نمی کند. یک نشانه از نارسایی کلیه، آن را تحت تاثیر قرار زندگی بیمار تا حد زیادی، به طوری که مردم می خواهند بدانند که چگونه به می دانم که چگونه به مقابله با آن. پس چگونه برای متوقف کردن کلیه کوچک در نارسایی کلیه؟

چرا کلیه کوچک رخ می دهد؟

نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است، بدون کنترل خوب ایسکمی و دولت بدون اکسیژن در کلیه ها می تواند بیشتر و شدید تر می شود، و فیبروز کلیوی ممکن است شروع شود. با جریان خون کمتر و کمتر رفتن را از طریق کلیه ها، کاهش کلیه ظاهر خواهد شد.

چگونه به آن را متوقف کند؟

همانطور که در بالا که کوچک کلیه ذکر شده است توسط اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را متوقف کند و یا معکوس آن، شما نیاز به تعمیر اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عنوان در از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. با بزرگ رگ های خونی، ضد انعقاد، ضد التهابی و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و تعمیر اختلال کلیوی است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، کلیوی کوچک ناشی از آن متوقف خواهد شد، و سایر علائم با آن با هم ناپدید خواهند شد.

بنابراین کوچک کلیه تا زمانی که شما می توانید درمان مناسب در زمان دریافت زخم نیست. اگر شما هر گونه کمک در توقف کلیه نیاز کوچک و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، بنابراین تردید نیست که دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3930.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، کلیه کوچک ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: